Tuesday 4 December 2012

kejadah apekah durian crepe?

hadoi,,sedap bebenor ke durian creps tu smpai hari2 org dok story mory pasal durian crepe.....setiap mase ade je post kat fb, buat entry pasal durian crepe,....sedap la tu kot....belum bekesempatan nak merase, dulu fames macaroon aku panggil beger kaler2 kecik, tu pon aku x mkn lg, pastu red velvet,pavlova etc..etc...sungguh x up to date aku rase,.....

tah la..aku cume terliur kalau siput sedut masak lemak cili api, kerang rebus half cook, rendang 3 serangkai, ikan masak lepak cili api letak peria katak, sup gearbox , asam pedas iskan terubuk, ikan terubuk bako.... ape je makanan kampung aku cari..tp name nak durian crepes ni belum terasa nak rasa lagi...

tapi x pe kan kalo x mkn durian crepe tu?aaa.. stress aku mcm dok zaman gua je bile sume org mkn aku je x mkn...antara sebab aku x mkn ialah aku x mkn durian....so aku mmg x nak mkn durian creepe tu..percaya lah sekarang aku stress sebab dikelilingi org2 yang mkn durian crepe so aku rase sangat alien.....

LAZAT KAN????? x de sumber durian di dalam....
                                  Sumber gamba: uncele google

1 comment:

LydSunshine said...

Sedap jugak la kalo suka durian.




 

Copyright 2012 © Design and Edited By KawaiiDyshaStudio