Tuesday 16 October 2012

semalam....

semalam mmg nasib kami baik..tiba2 rasa pasni x nak naik moto dah...padahal baru je cerita pasal mat motor dan wonderpet...uwaaaaaaa..x dpt nak bayangkan kalau kejadian yang tidak diingini terjadi semalam?ohh...x nak bayang langsung....

Semalam petang, kami nyaris2 berlanggar dengan sebuah motor.....kalo naik kereta nak berlanggar dengan motor tu mmg aku x kisah....tapi sebab aku pon naik motor mmg kisah sgt.... tiba disimpang empat, lampu merah..dah lampu merah tu benti la kan..ok fine berenti...mase tu tgh nyanyi lagu adam dan hawa..demi..cinta....pastu stop sbb kat sebelah dah ada moto dan kereta dan lori pon berenti....then lampu hijau, ok stanby nak smbung nyanyi...bile moto aku jalan je...tetibe aku nampak sebuah motor dari arah kanan laju je dan nasib en kuntum sempat break dan die x laju....kebarangkalian kami akan berlanggar adalah sangat besar sbb jarak motor kami dan motor mamat tu adalah terlalu dekat..ye sangat dekat.....aku jerit....tp cover sbb kami selamat..alhamdulillah kami selamat. dan motor dan kereta yang lain sume mengehon...dan ada jugak beberapa motor di belakang kami hanya menggelengkan kepala...perjalanan diteruskan.....waktu itu hanya ingat keluarga dan amina kecik. oh...sayu.....

terus x jadi nyanyi....hanya berzikir di dalam hati. masing2 diam......

Alhamdulillah.....


No comments:




 

Copyright 2012 © Design and Edited By KawaiiDyshaStudio