Wednesday, 20 April 2011

Kalau....

Kalau dulu...
Kalau dulu saya blajar rajin2..mesti saya x keje merepek mcm ni....
Tp ok je kot...kalau x keje merepek mcm ni...x dpt kenal mcm2 perangai org.....

Kalau dulu saya pandai simpan duit....mesti saya x susah2 keje cr duit mcm skarang ni...
Tp ok je...sbb baru2 ni je tau nilai sebenar duit..dulu tau soping je....gaji je soping...ish..best betulla...

Kalau dulu saya terus sambung belajar..mesti saya dh hebat dr org lain...
Tp sekarang dh 6 tahun lebih saya bekerja dlm bidang saya....

Kalau dulu saya x mkn banyak...mesti saya x secomel mcm sekarang..eheheheh...
Comel ape sekarang ni....heheheh


comel je kan???
Kalau dulu saya pandai jaga kesihatan...mesti saya x sakit mcm sekarang.... Hmmm....sekurang2nya saya tau tahap kesihatan saya...saya tau sapa yg ambil berat pasal saya...saya tau sapa yg sayang saya.....saya hargai setiap detik kehidupan ni....


Kalau dulu saye keje kat kl pastu sume kene vss...mesti saye x keje kat jb ni...(syhhh..ni sensetip)
hmm....saye prefer yg dulu kot...eheheheh...tp kalau saya x dok jb..mesti saya dan suami ulang alik jb kl nak jumpe..kan susah....

Kalau dulu apply keje gomen kan dah senang sekarang ni....
Masalahnye dpt ke???ehheheh..x penah cube pon....

Kalau sekarang....
Kalau sekarang saya banyak duit....saya nak bukak rumah anak2 yatim....so saya ade ramai anak...tp tu kene banyak2 duit......hurm....
Kalau sekarang ni saya masih belajar..mesti tgh belajar obersea... ye la tu....
Kalau sekarang saya surirumah...saya nak jage beby org....satu org 300..kalo 10 org 3ribu..wow!tp saya cepat bosan....kesian beby tu..hurmmmm.....
Kalau bagi tiket flight free....nak jelajah benua eropah...tu dr kecik berangan tu....  KUL/LON//...//....//....// pastu banyak // nye..nak 10 tempat at least bisnes class...heheheh...sbb tu x penah dpt...mcm bnyk duit asyik berangan je....


Kalau saya pandai masak....saya nak buat kenduri kat rumah saya selalu...tp saye tau masak sambal ketuk dengan sup kentang je pon....ehehhehe

isk...asyik kalau je..KALAU tu banyak x bagus dr yg bagus sbnrnye...x yah kalau2 ..kalau nak jugak...buat smpai dpt....banyak kalau banyak berangannye la kikin..isk...kikin ni mmg suke berangan sbnrnye....





3 comments:

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

Klau...
"kalau berpacaran...jgn tgu lama2" hahhahaa
aku pown sker perkatan KALAU neh...
mmg sker berangan2 pown...sbb tuh muka penoh jurujerawat.akakakaka

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

cik puan kikin...kamu telah di tag. marilah copy paste dan wat meh! hehe

kikin said...

copy paste mende....




 

Copyright 2012 © Design and Edited By KawaiiDyshaStudio