Sunday 12 August 2012

Hantu Gigi

Ni latest petua yg aku baru dengar….actually petua ni dh lame, cume aku ni kan key ell….oo key ell..lupe bilang gadis ni key ell….heheh…mcm mintak sepak je kan…
Budak2 kalo gigi dh tercabut…kalo gigi belah atas…gigi tu baling ke bawah…contoh campak ke tanah ke….. dan kalo gigi bawah yang tercabut, campak gigi tu tinggi2 mcm atas atap ke… kalo buat sebaliknye nnti gigi tak tumbuh…la pulak…
Tapi hasil kajian sains dan teknologi yg aku dh buat, aku x nampak rasional nye buat cam tu…cume kesimpulan yg aku dpt ialah…gigi atas tu kene campak ke bawah sbb biar gigi tu tumbuh ke bawah…kalo gigi bwh campak ke atas sbb nnti gigi tu tumbuh la naik atas..tak yah bg petua pon aku dh blh pikir menggunakan akal aku yg iq tahap tinggi ni….
So..petua tetap petua…aku pon x phm petua kali ni…hahahha….jumpe lagi di sesi petua yang akan datang….
Ikhlas dari…
Hantu Gigi yang bukan gigilasi…
A toothless yet fabulous smile!
Jgn lupe petua yg saya beri diatas ye....

No comments:




 

Copyright 2012 © Design and Edited By KawaiiDyshaStudio