Tuesday 7 August 2012

Mahu Duit Raya?RM 100 Menanti....

ok..tengah2 kering ni tegerak nak join contest ni....korang kalo nak join pon boleh...ala..duduk2 tu rajin2 kan tangan sikit...tak bepeluh pon..mane tau dpt rezeki tepijak ke..eh..rezeki jgn pijak2...x baik...hehe....eh silap..trade mark gelak dh tukar..kih..kih..kih..baru comel...
so jom kite try contest dari http://twinsresourcesmgt.blogspot.com/2012/08/mahu-duit-raya-rm100-menanti.html#more

memule kite upload 3 gambar dibawah...
Pastu

Pastu kene isikan slogan..
"Saya paling layak memenangi duit raya ini kerana..."
saya tak pernah dapat duit raya sebanyak RM 100. Dulu kecik2 selalu dapat RM 1.00 je....dah la ni first time saya join contest cam ni, saya mmg nak sgt menang duit raya ni. Untuk menambahkan keyakinan dari pihak penganjur supaya melayakkan kemenangan duit raya ni, saya ada menyediakan pantun 2 kerat supaya saya dapat point lebih dari yg lain..
Pagi raya makan kek kukus,
Best nye dapat duit raya seratus..... :)

Ha korang ape lagi, jom la jadi pesaing ...senang je kan nak join...menangnye x senang...hehehe...sekian...

No comments:




 

Copyright 2012 © Design and Edited By KawaiiDyshaStudio